Przybywa chętnych, by zarobić dzięki cydrowi

Grupa Żywiec zamierza zawojować rynek piwem o smaku cydru. Suchej nitki nie zostawiają na tym pomyśle producenci lekkich alkoholi z jabłek.

Aktualizacja: 03.06.2016 07:29 Publikacja: 02.06.2016 21:00

15 mln litrów może sięgnąć sprzedaż cydrów w Polsce w 2016 r. Będzie to odpowiadało 130 mln zł – szacuje branża. Przed rokiem Polacy kupili 12 mln litrów tych alkoholi. To oznacza, że cydry wyprzedziły pod względem popularności wermuty, brandy czy rum.

Dlatego chętnych, by zarobić dzięki modzie na cydr, jest coraz więcej. Wśród nich jest Grupa Żywiec, która nie ukrywa, że Dzikim Sadem nawiązuje do – jak zaznacza jej rzeczniczka Magdalena Brzezińska – kategorii napojów, która cały czas się rozwija.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku