Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2016 21:09 Publikacja: 12.06.2016 20:30
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
– Jeszcze kilka lat temu wódka Sobieski była niemal nieznana we Francji. Udało się nam wyprzedzić takie globalne marki, jak Absolut czy Smirnoff – mówi Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine & Spirits (MBW&S), dawniej Belvedere.
W 2015 r., z 15-proc. udziałem, Sobieski zajmował drugie miejsce na rynku francuskim. Pierwsza była marka Poliakov. Sobieski jest znany w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio pojawił się także w Hiszpanii, Chinach i Japonii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas