Reklama

Marie Brizard: Polska wódka Sobieski popularna we Francji

Marie Brizard chce do końca 2018 roku powrócić na drugie miejsce na polskim rynku wódki. Stawia też na whisky.

Aktualizacja: 12.06.2016 21:09 Publikacja: 12.06.2016 20:30

Foto: Bloomberg

– Jeszcze kilka lat temu wódka Sobieski była niemal nieznana we Francji. Udało się nam wyprzedzić takie globalne marki, jak Absolut czy Smirnoff – mówi Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine & Spirits (MBW&S), dawniej Belvedere.

W 2015 r., z 15-proc. udziałem, Sobieski zajmował drugie miejsce na rynku francuskim. Pierwsza była marka Poliakov. Sobieski jest znany w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio pojawił się także w Hiszpanii, Chinach i Japonii.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Reklama
Reklama