Droższe trunki zyskują popularność nad Wisłą mimo podwyżki akcyzy

Po spadkach wywołanych podwyżką akcyzy w Polsce zaczyna stabilizować się sprzedaż czystej. Więcej klientów kupuje trunki luksusowe.

Aktualizacja: 05.09.2016 07:36 Publikacja: 04.09.2016 21:27

Foto: 123RF

– Na przełomie października i listopada 2016 r. uruchomimy zmodernizowaną instalację rektyfikacyjną w naszym zakładzie w Poznaniu. Wydarzenie to zakończy program inwestycyjny, trwający tam od początku 2013 r., o wartości blisko 20 mln zł – mówi „Rzeczpospolitej" Eric Benoist, prezes spółki Wyborowa Pernod Ricard.

– Dzięki unowocześnionej rektyfikacji poprawimy jakość naszego spirytusu, zmniejszymy zużycie energii, a także będziemy w stanie zwiększyć możliwości produkcyjne o 50 proc. – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem