Formalnie nowa nazwa obowiązuje od 7 października, kiedy została wpisana przez Sąd Rejonowy do rejestru przedsiębiorców.
- Nowa marka nie jest zmianą czysto kosmetyczną. Wyraża dążenie do zacieśnienia współpracy strategicznej z Cedrob (posiada 66 proc. akcji spółki – red.) i zbudowania w świadomości odbiorców pozytywnych skojarzeń z jakością i wiarygodnością – komentuje Dariusz Formela, prezes Gobarto.
- Zmiana nazwy to nowe otwarcie, które rozpoczyna kolejny etap w historii naszej działalności. Mamy jasny plan, jak stać się nowoczesną grupą kapitałową operującą w segmencie surowcowym, produkcyjnym, handlowym oraz przetwórczym. Teraz pod nowym szyldem przystępujemy do jego realizacji – dodaje.
- Nowa strategia Gobarto to ogromna szansa na dynamiczny rozwój, niezależnie od panujących warunków rynkowych. Jednym z jej filarów jest zwiększenie zakresu współpracy z Cedrobem w celu uwolnienia synergii i wzmocnienia pozycji rynkowej – dodaje Andrzej Goździkowski, prezes Cedrobu i przewodniczący Rady Nadzorczej Gobarto.