Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.12.2016 14:03 Publikacja: 30.12.2016 10:49
Polacy wybraliby się najchętniej na jasne pełne z liderem ugrupowania Kukiz'15.
Foto: Fotorzepa/Robert Gardzińskii
Pawła Kukiza wskazało 58 proc. uczestników badania Millward Brown, które powstało na zlecenie Grupy Żywiec, wicelidera polskiego rynku piwa. Barack Obama zdobył 82 proc. głosów. W ścisłej czołówce polskich polityków znaleźli się także kolejno przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk (52,2 proc.) oraz prezydent RP Andrzej Duda (52 proc).
W poprzedniej edycji badania Andrzej Duda uplasował się na drugiej pozycji. Donald Tusk poprawił natomiast swój zeszłoroczny wynik, zostawiając w tyle prezydenta Słupska Roberta Biedronia (48,4 proc.) oraz Piotra Liroya-Marzec (45,8 proc.), który wyparł z pierwszej piątki przewodniczącego partii Nowoczesna, Ryszarda Petru – podaje Grupa Żywiec.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas