Reklama

Lidl stawia na zdrową żywność?

Nowa kampania reklamowa Lidla ma przebiegać pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” i wykorzystywać fakt, że Polacy coraz chętniej kupują to, co zdrowe.

Aktualizacja: 15.02.2017 17:15 Publikacja: 15.02.2017 16:40

Lidl stawia na zdrową żywność?

Foto: Lidl

Z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście”. Spotkała się ona z ciepłym przyjęciem i odniosła spory sukces. Nie znaczy to jednak, że Lidl rezygnuje z reklamy, bo właśnie zaczyna nową kampanię marketingową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii mają być Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha – Okrasa będzie kontynuował prezentowanie tradycyjnej kuchni, podczas gdy Daria Ładocha będzie pokazywała jedzenie od strony nowoczesnej i funkcjonalnej. Daria Ładocha znana jest też z książek kulinarnych „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama