Lidl stawia na zdrową żywność?

Nowa kampania reklamowa Lidla ma przebiegać pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie” i wykorzystywać fakt, że Polacy coraz chętniej kupują to, co zdrowe.

Aktualizacja: 15.02.2017 17:15 Publikacja: 15.02.2017 16:40

Lidl stawia na zdrową żywność?

Foto: Lidl

Z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście”. Spotkała się ona z ciepłym przyjęciem i odniosła spory sukces. Nie znaczy to jednak, że Lidl rezygnuje z reklamy, bo właśnie zaczyna nową kampanię marketingową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii mają być Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha – Okrasa będzie kontynuował prezentowanie tradycyjnej kuchni, podczas gdy Daria Ładocha będzie pokazywała jedzenie od strony nowoczesnej i funkcjonalnej. Daria Ładocha znana jest też z książek kulinarnych „W mojej tajskiej kuchni” oraz „Gotuj zdrowo dla dzieci”.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę