Aktualizacja: 21.02.2017 10:34 Publikacja: 21.02.2017 09:54
Foto: materiały prasowe
Nowa słomka jest „smart”. Tę cechę będzie można jej przypisać dzięki zakrzywieniu na dole i dodaniu kilku otworów.
Słomka powstała na potrzeby nowej kampanii. McDonald’s wprowadza do swojego menu nowy dwusmakowy napój. Shake ma na górze inny smak, niż na dole. Oba smaki nie mieszają się bezpośrednio. Dopiero słomka pomoże połączyć smaki. Konsument będzie mógł zasysać idealnie pół na pół jednego i drugiej smaku.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas