Reklama

Inteligentna słomka od McDonald’s

McDonald’s wraz z inżynierami postanowiło opracować na nowo słomkę do picia napojów – podało Radio Zet.

Aktualizacja: 21.02.2017 10:34 Publikacja: 21.02.2017 09:54

Inteligentna słomka od McDonald’s

Foto: materiały prasowe

Nowa słomka jest „smart”. Tę cechę będzie można jej przypisać dzięki zakrzywieniu na dole i dodaniu kilku otworów.

Reklama
Reklama

Słomka powstała na potrzeby nowej kampanii. McDonald’s wprowadza do swojego menu nowy dwusmakowy napój. Shake ma na górze inny smak, niż na dole. Oba smaki nie mieszają się bezpośrednio. Dopiero słomka pomoże połączyć smaki. Konsument będzie mógł zasysać idealnie pół na pół jednego i drugiej smaku.

Równocześnie McDonald’s wypuścił reklamę, przypominającą parodię spotu Apple. Główny bohater tłumaczy, że „Raz na jakiś czas przychodzi rewolucja, która zmienia wszystko”. Niestety „smart” słomka to za mało. "To nie to, ale jest blisko" – ocenia bohater spotu. Ostatecznie stwierdza z zachwytem, że "Narodził się spektakularnie niepotrzebny produkt"

Słomka dostępna będzie w eleganckim opakowaniu. Całość imituje drogi elektroniczny gadżet.

Reklama
Reklama

Niestety, takie cuda na kiju dostępne są tylko w St. Zjednoczonych.

Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama