Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.02.2017 14:01 Publikacja: 21.02.2017 13:45
Foto: Flickr
Rynek napojów energetyzujących (tzw. energy drinks) wciąż rośnie. W 2016 producenci zanotowali dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży w stosunku do roku 2015 i wartość tego rynku osiągnęła 1,29 mld złotych. Choć rośnie popularność większych opakowań – 1,5 litra czy 500 ml, to jednak napoje te są wciąż przede wszystkim produktem impulsowym. Nic więc dziwnego, że za znaczną część sprzedaży odpowiadają sklepy małoformatowe, a najpopularniejszym opakowaniem jest wciąż puszka 250 ml.
- Napoje energetyczne mają największy udział wartościowy w całej kategorii (energetyczne, izotoniczne, witaminowe). Jednak ten segment rozwija się wolniej niż napoje witaminowe, które wykazują się najszybszym tempem wzrostu sprzedaży wartościowej. Świadczy to o stale rosnącym zainteresowaniu zdrową dietą i aktywnym trybem życia wśród Polaków – powiedziała Portalowi Spożywczemu Dominika Biszczanik, analityczka Nielsena.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas