Dunkin’ Donuts wszedł w wojnę kawową ze Starbucksem

Dunkin’ Donuts, amerykańska sieć znana ze swoich słodkich wyrobów, rozpoczęła batalię o kawę z siecią Starbucks.

Aktualizacja: 24.03.2017 11:07 Publikacja: 24.03.2017 10:42

Dunkin’ Donuts wszedł w wojnę kawową ze Starbucksem

Foto: Wikimedia, M. Miltzow

Sieć kawiarni Starbucks ma spore problemy. Choć miłośników kofeiny na tym świecie nie brakuje, klienci coraz chętniej przychodzą wypić kawę przy pączku do barwnych lokali Dunkin’ Donuts. Firma specjalizująca się w słodkich wypiekach drożdżowych w kształcie krążka wprowadza do swojej oferty coraz więcej rodzajów kaw i kładzie na niej coraz większy nacisk w swoich kampaniach reklamowych.

„Odwiedzając Dunkin’ Donuts, masz 100% pewności, że otrzymasz najwyższej jakości kawę. Każdy łyk to niepowtarzalne doznania smakowe!” – zachwala swój produkt firma Dunkin’ Donuts na swojej stronie internetowej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę