Dunkin’ Donuts wszedł w wojnę kawową ze Starbucksem

Dunkin’ Donuts, amerykańska sieć znana ze swoich słodkich wyrobów, rozpoczęła batalię o kawę z siecią Starbucks.

Aktualizacja: 24.03.2017 11:07 Publikacja: 24.03.2017 10:42

Dunkin’ Donuts wszedł w wojnę kawową ze Starbucksem

Foto: Wikimedia, M. Miltzow

Sieć kawiarni Starbucks ma spore problemy. Choć miłośników kofeiny na tym świecie nie brakuje, klienci coraz chętniej przychodzą wypić kawę przy pączku do barwnych lokali Dunkin’ Donuts. Firma specjalizująca się w słodkich wypiekach drożdżowych w kształcie krążka wprowadza do swojej oferty coraz więcej rodzajów kaw i kładzie na niej coraz większy nacisk w swoich kampaniach reklamowych.

„Odwiedzając Dunkin’ Donuts, masz 100% pewności, że otrzymasz najwyższej jakości kawę. Każdy łyk to niepowtarzalne doznania smakowe!” – zachwala swój produkt firma Dunkin’ Donuts na swojej stronie internetowej.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji