Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.03.2017 11:07 Publikacja: 24.03.2017 10:42
Foto: Wikimedia, M. Miltzow
Sieć kawiarni Starbucks ma spore problemy. Choć miłośników kofeiny na tym świecie nie brakuje, klienci coraz chętniej przychodzą wypić kawę przy pączku do barwnych lokali Dunkin’ Donuts. Firma specjalizująca się w słodkich wypiekach drożdżowych w kształcie krążka wprowadza do swojej oferty coraz więcej rodzajów kaw i kładzie na niej coraz większy nacisk w swoich kampaniach reklamowych.
„Odwiedzając Dunkin’ Donuts, masz 100% pewności, że otrzymasz najwyższej jakości kawę. Każdy łyk to niepowtarzalne doznania smakowe!” – zachwala swój produkt firma Dunkin’ Donuts na swojej stronie internetowej.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas