Aktualizacja: 03.04.2017 12:24 Publikacja: 03.04.2017 11:54
Foto: www.nanodrop.org
Firma SodaStream International Ltd., wiodąca na świecie marka wody gazowanej ogłosiła dzisiaj, że to właśnie ona stała za żartobliwą kampanią NanoDrop, w ramach której wystąpiła jedna z najbardziej rozpoznawanych gwiazd telewizji oraz osobowość medialna i przedsiębiorca Paris Hilton. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na skażenie środowiska, z którym musi borykać się nasza planeta ze względu na korzystanie przez plastikowe butelki na wodę jednorazowego użytku.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas