SodaStream twórcą żartu primaaprilisowego z Paris Hilton

Największa na świecie marka wody gazowanej rozpoczyna akcję NanoDrop mającą na celu promocję korzystania z wody kranowej i filtra SodaStream zamiast plastikowych butelek prowadzących do zanieczyszczeń.

Aktualizacja: 03.04.2017 12:24 Publikacja: 03.04.2017 11:54

SodaStream twórcą żartu primaaprilisowego z Paris Hilton

Foto: www.nanodrop.org

Firma SodaStream International Ltd., wiodąca na świecie marka wody gazowanej ogłosiła dzisiaj, że to właśnie ona stała za żartobliwą kampanią NanoDrop, w ramach której wystąpiła jedna z najbardziej rozpoznawanych gwiazd telewizji oraz osobowość medialna i przedsiębiorca Paris Hilton. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na skażenie środowiska, z którym musi borykać się nasza planeta ze względu na korzystanie przez plastikowe butelki na wodę jednorazowego użytku.

Pozostało 89% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Rumuńska sieć wchodzi do Polski. „Rynek polski jest podobny do rumuńskiego”
Przemysł spożywczy
Szczęśliwe zakończenie problemów kultowej cukierni z Warszawy
Przemysł spożywczy
Herbaty mrożone biją rekordy, ale kaucje straszą
Przemysł spożywczy
Reakcja Kraft Alkohole na artykuł „Rz” o nowym inwestorze Palikota: Jesteśmy wehikułem inwestycyjnym
Przemysł spożywczy
Kolejne wybiegi Palikota? Ma „nowego” inwestora