SodaStream twórcą żartu primaaprilisowego z Paris Hilton

Największa na świecie marka wody gazowanej rozpoczyna akcję NanoDrop mającą na celu promocję korzystania z wody kranowej i filtra SodaStream zamiast plastikowych butelek prowadzących do zanieczyszczeń.

Aktualizacja: 03.04.2017 12:24 Publikacja: 03.04.2017 11:54

SodaStream twórcą żartu primaaprilisowego z Paris Hilton

Foto: www.nanodrop.org

Firma SodaStream International Ltd., wiodąca na świecie marka wody gazowanej ogłosiła dzisiaj, że to właśnie ona stała za żartobliwą kampanią NanoDrop, w ramach której wystąpiła jedna z najbardziej rozpoznawanych gwiazd telewizji oraz osobowość medialna i przedsiębiorca Paris Hilton. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na skażenie środowiska, z którym musi borykać się nasza planeta ze względu na korzystanie przez plastikowe butelki na wodę jednorazowego użytku.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem