Reklama

SodaStream twórcą żartu primaaprilisowego z Paris Hilton

Największa na świecie marka wody gazowanej rozpoczyna akcję NanoDrop mającą na celu promocję korzystania z wody kranowej i filtra SodaStream zamiast plastikowych butelek prowadzących do zanieczyszczeń.

Aktualizacja: 03.04.2017 12:24 Publikacja: 03.04.2017 11:54

SodaStream twórcą żartu primaaprilisowego z Paris Hilton

Foto: www.nanodrop.org

Firma SodaStream International Ltd., wiodąca na świecie marka wody gazowanej ogłosiła dzisiaj, że to właśnie ona stała za żartobliwą kampanią NanoDrop, w ramach której wystąpiła jedna z najbardziej rozpoznawanych gwiazd telewizji oraz osobowość medialna i przedsiębiorca Paris Hilton. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na skażenie środowiska, z którym musi borykać się nasza planeta ze względu na korzystanie przez plastikowe butelki na wodę jednorazowego użytku.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama