Reklama

Nowość od Starbucksa: kawowe kostki lodu

Amerykańska sieć kawiarni znalazła sposób na to, by mrożona kawa nie traciła smaku przez rozpuszczające się w niej kostki lodu. Pomysł niby prosty, ale klienci są zachwyceni.

Aktualizacja: 19.05.2017 11:02 Publikacja: 19.05.2017 09:55

Nowość od Starbucksa: kawowe kostki lodu

Foto: Instagram, shaunnmartin

Lato zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim nieubłaganie nadchodzą upały. Z tej okazji kawiarnie już szykują swoje mrożone specjały, by przynieść klientom słodką ochłodę w te gorące dni oraz zaspokoić ich potrzebę na dawkę kofeiny. Nic w końcu o tej porze roku nie cieszy miłośników kawy bardziej niż orzeźwiająca frappe… chyba że drażni ich fakt, że kiedy lód już się rozpuści, w ich kubku pozostaje rozcieńczony napój o znacznie słabszym smaku i zdecydowanie mniej atrakcyjnej, wodnistej konsystencji.

Starbucks znalazł idealne rozwiązanie tego problemu: postanowił wprowadzić kawowe kostki lodu. Dzięki temu mrożona kawa nie straci na wyrazistości i będzie w niej jeszcze więcej kofeiny. Kostki mają być tworzone z kawy kolumbijskiej i klienci będą mogli o nie poprosić przy zamówieniu, ale będą musieli za to dodatkowo zapłacić. Cena tej przyjemności wynosi 80 centów (ok. 3 zł) za jeden napój.

Jak podała rzeczniczka firmy, Holly Shafer, cytowana przez CNN, pomysł jest na razie testowany w 100 lokalach w amerykańskich miastach Saint Louis i Baltimore. Kawowe kostki lodu będą w nich dostępne przez kolejne osiem tygodni, w czasie których temperatury prawdopodobnie mocno pójdą w górę. Wszystko wskazuje na to, że wyjątkowe kostki na stałe zadomowią się w popularnej sieci kawiarni, ponieważ klienci zareagowali na tę nowość z ogromnym entuzjazmem, czemu dali wyraz na mediach społecznościowych.

Reklama
Reklama
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama