Reklama

Ciech szuka klientów na dalekich rynkach

W Europie robi się zbyt ciasno dla polskiego producenta sody. Spółka chce się rozwijać także na innych kontynentach – w Afryce i Ameryce Południowej.

Aktualizacja: 30.05.2017 07:22 Publikacja: 29.05.2017 21:02

Foto: materiały prasowe

Ciech, który 85 proc. swojej sprzedaży realizuje na terenie Unii Europejskiej, pracuje nad ekspansją na dalsze rynki. Pod względem wielkości spółka z portfela Kulczyk Investments jest drugim w Europie i piątym na świecie producentem sody kalcynowanej, wykorzystywanej do wyrobu szkła. Zarząd Ciechu przekonuje, że w obszarze sody najbardziej atrakcyjne są Afryka i Ameryka Południowa i tam prowadzi działania w celu rozwijania sprzedaży. Na większe efekty trzeba jednak poczekać.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama