Francja: McDonald’s wprowadza noże i widelce

Francuski oddział fastfoodowego giganta sprawdza, czy klienci nie wolą jeść nożem i widelcem.

Aktualizacja: 15.06.2017 16:52 Publikacja: 15.06.2017 16:48

Francja: McDonald’s wprowadza noże i widelce

Foto: Bloomberg

W najbliższym czasie klienci 1400 lokali francuskiego McDonald’s spotkają się z istotną zmianą w stosunku do tradycji sieci. Na ich stolikach wylądują bowiem noże i widelce, którymi będzie można jeść burgery. Nowość dotyczy tylko droższych burgerów, ale i tak wygląda to jak wielka zmiana, nawet jeżeli noże i widelce będą plastikowe.

- Sztućce to ewolucja, nie zerwanie z przeszłością – tłumaczy Xavier Royaux, szef marketingu francuskiego McDonald’s.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji