Aktualizacja: 21.08.2017 15:02 Publikacja: 21.08.2017 14:58
Foto: tv.rp.pl
Gość przyznał, że trendy na rynku alkoholowym bardzo się zmieniają.
- Alkohol zmienił swoją funkcję w naszym życiu. Nie pijemy już po to, żeby się upić, tylko pijemy dla smaku i relaksu. Pijemy częściej a mniej, co otwiera duże możliwości dla firm jak nasza – mówił Nowak.
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas