Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.08.2021 07:26 Publikacja: 05.08.2021 07:26
Foto: Fotorzepa / Piotr Guzik
Występując do rektora uniwersytetu o udostępnienie informacji publicznej, wnioskodawca określił, że chodzi o kwoty, które uniwersytet wypłacił w latach 2018, 2019 i 2020 mediom za reklamę lub artykuły sponsorowane. Zwrócił się także o podanie tytułów tych mediów oraz tytułów reklam lub artykułów sponsorowanych.
Uniwersytet przekazał informacje tylko o wypłaconych kwotach za reklamę i sponsorowane publikacje. Zwrócił się też do wnioskodawcy o wykazanie, dlaczego wskazanie tytułów mediów, reklam oraz artykułów sponsorowanych jest szczególnie istotne dla interesu publicznego. Taki warunek, odnoszący się do informacji przetworzonych, zawiera ustawa o dostępie do informacji publicznej. Żądane dane, które musiałyby być wytworzone na podstawie informacji z różnych źródeł, są informacją przetworzoną – ocenił rektor. Uniwersytet nie prowadzi zestawień tego rodzaju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie opublikował stanowisko w sprawie nowych przepisów dotyczących egz...
Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz została przeniesiona na swój wniosek w stan spoczynku. Powod...
Trybunał Konstytucyjny orzekł w czwartek, że rozporządzenie ministra edukacji - od najbliższego września ogranic...
Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają znacznie ułatwić i przyśpieszyć proces ujawniania prawa wł...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas