Nie będzie klas „pracownik call center” - zapewia MEN

Resorty edukacji narodowej i rozwoju zdementowały informacje prasy, jakoby planowały utworzenie w szkołach zawodowych klas o profilu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta”.

Aktualizacja: 01.12.2016 12:37 Publikacja: 01.12.2016 10:47

Nie będzie klas „pracownik call center” - zapewia MEN

Foto: 123RF

Propozycję utworzenia w szkołach zawodowych klas o profilu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta" (pracownik call center) zgłosiło do Ministerstwa Rozwoju  Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W prasie pojawiły się informacje, że MR chce realizacji tego postulatu, ale potrzebna jest  przychylna opinia Ministerstwa Edukacji Narodowej.  Pomysł skrytykowali natomiast dziennikarze.

Oba resorty zdementowały doniesienia prasy. MEN podało, że Ministerstwo Rozwoju nie planuje występowania do Ministerstwa Edukacji Narodowej z wnioskiem o dodanie do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego nowego zawodu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów