Reklama

Nie będzie klas „pracownik call center” - zapewia MEN

Resorty edukacji narodowej i rozwoju zdementowały informacje prasy, jakoby planowały utworzenie w szkołach zawodowych klas o profilu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta”.

Aktualizacja: 01.12.2016 12:37 Publikacja: 01.12.2016 10:47

Nie będzie klas „pracownik call center” - zapewia MEN

Foto: 123RF

Propozycję utworzenia w szkołach zawodowych klas o profilu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta" (pracownik call center) zgłosiło do Ministerstwa Rozwoju  Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. W prasie pojawiły się informacje, że MR chce realizacji tego postulatu, ale potrzebna jest  przychylna opinia Ministerstwa Edukacji Narodowej.  Pomysł skrytykowali natomiast dziennikarze.

Oba resorty zdementowały doniesienia prasy. MEN podało, że Ministerstwo Rozwoju nie planuje występowania do Ministerstwa Edukacji Narodowej z wnioskiem o dodanie do klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego nowego zawodu „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Prawo w Polsce
Trzy weta Karola Nawrockiego. „Obywatele państwa polskiego są traktowani gorzej"
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Konsumenci
UOKiK stawia zarzuty platformie Netflix. „Nowe zasady gry, bez zgody użytkownika"
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama