Nowe Rozporządzenie KRRiT w sprawie sposobów utrwalania reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wydała 28 września 2017 r. nowe rozporządzenie w sprawie sposobów utrwalania i przechowywania przez nadawców audycji, reklam i innych przekazów.

Publikacja: 13.10.2017 10:00

Nowe Rozporządzenie KRRiT w sprawie sposobów utrwalania reklam

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Rozporządzenie zastąpi dotychczas obowiązujące z 6 lipca 2000 r. Utrwalanie przekazów to obowiązek ustawowy nałożony na nadawców. Rejestrowane i przechowywane treści umożliwia regulatorowi wykonywanie zadań kontrolnych.

Nowa regulacja wprowadza m.in. obowiązek utrwalania i przechowywania przez nadawców audycji, reklam i innych przekazów w postaci plików cyfrowych, a także umieszczanie w utrwalanych i przechowywanych materiałach informacji o rzeczywistym czasie emisji

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów