Reklama

Pod presją celów biznesowych szef poświęci szczerość i wysokie morale

Polscy menedżerowie najwyżej cenią kompetencje zadaniowe, a szczególnie skuteczność. Dużo mniejszą wagę przywiązują do zarządzania emocjami, co może być ryzykowne dla firm w czasach rynku pracownika.

Publikacja: 05.05.2019 21:00

Pod presją celów biznesowych szef poświęci szczerość i wysokie morale

Foto: 123RF

Menedżer powinien przede wszystkim umieć działać pod presją, określać priorytety, nie bać się podejmować decyzji i konsekwentnie realizować plan. Dużo mniej istotne na kierowniczym czy dyrektorskim stanowisku są umiejętności coachingowe, empatia, zarządzanie emocjami.

Taki obraz szefów – niezbyt optymistyczny dla pracowników – przedstawia udostępnione „Rzeczpospolitej" badanie Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów (GFKM).

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama