Zaproszenie dla młodych,dynamicznych polskich marek

„Rzeczpospolita" zaprasza firmy do udziału w I edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu

Publikacja: 01.08.2011 15:43

Zaproszenie dla młodych,dynamicznych polskich marek

Foto: ROL

„Rzeczpospolita" zaprasza firmy do udziału w I edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu. Jego celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki. Główną nagrodę w konkursie będzie warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu

O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją szefowie firm- właścicieli najcenniejszych krajowych marek o uznanej już tradycji; Zbigniew Jagiełło, prezes banku PKO BP, który jest fundatorem nagrody; Jacek Krawiec, prezes PKN Orlen; Andrzej Klesyk, prezes PZU; Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka; Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia i Jerzy Mazgaj, przewodniczący rady nadzorczej Vistula Group (do której należy m.in marka W.Kruk).

Zgodnie z ustaleniami Rady Polskich Marek, w konkursie Młoda Marka Sukcesu mogą startować marki konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek,

- które zadebiutowały na polskim rynku po 1 stycznia 2004 roku

- które uzyskały co najmniej 20 mln zł przychodów z sprzedaży w 2010 roku (albo przez 8 miesięcy 2011 — dla marek debiutujących po 1 stycznia 2010).

Spośród marek biorących udział w konkursie Rada Polskich Marek wybierze Młodą Markę Sukcesu biorąc pod uwagę m.in. jej rozpoznawalność (która zostania zmierzona w badaniu opinii konsumentów) oraz jej efektywność i dynamikę rozwoju.

Członkowie Rady Polskich Marek postanowili, że znaki towarowe należące do ich firm nie będą brały udziału w konkursie.

Czekamy na zgłoszenia do 19 września

„Rzeczpospolita" zaprasza firmy do udziału w I edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu. Jego celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki. Główną nagrodę w konkursie będzie warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu

O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją szefowie firm- właścicieli najcenniejszych krajowych marek o uznanej już tradycji; Zbigniew Jagiełło, prezes banku PKO BP, który jest fundatorem nagrody; Jacek Krawiec, prezes PKN Orlen; Andrzej Klesyk, prezes PZU; Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka; Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia i Jerzy Mazgaj, przewodniczący rady nadzorczej Vistula Group (do której należy m.in marka W.Kruk).

Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem