„Rzeczpospolita" zaprasza firmy do udziału w I edycji konkursu Młoda Marka Sukcesu. Jego celem jest promocja firm, które w ciągu ostatnich siedmiu lat potrafiły zbudować i rozwinąć dynamiczne, podziwiane rodzime marki. Główną nagrodę w konkursie będzie warta kilkaset tysięcy złotych kampania reklamowa dla Młodej Marki Sukcesu
O wyborze zwycięzcy konkursu zadecyduje Rada Polskich Marek. Tworzą ją szefowie firm- właścicieli najcenniejszych krajowych marek o uznanej już tradycji; Zbigniew Jagiełło, prezes banku PKO BP, który jest fundatorem nagrody; Jacek Krawiec, prezes PKN Orlen; Andrzej Klesyk, prezes PZU; Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka; Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia i Jerzy Mazgaj, przewodniczący rady nadzorczej Vistula Group (do której należy m.in marka W.Kruk).
Zgodnie z ustaleniami Rady Polskich Marek, w konkursie Młoda Marka Sukcesu mogą startować marki konsumenckie utworzone specjalnie na polski rynek,
- które zadebiutowały na polskim rynku po 1 stycznia 2004 roku
- które uzyskały co najmniej 20 mln zł przychodów z sprzedaży w 2010 roku (albo przez 8 miesięcy 2011 — dla marek debiutujących po 1 stycznia 2010).