Reklama

Kontakty ze studiów MBA równie cenne jak wiedza

Prężnie działające stowarzyszenia albo kluby absolwentów to atut, którym czołowe szkoły biznesu zabiegają o kandydatów na studia menedżerskie równie skutecznie jak renomą i znanymi profesorami. W Polsce nie jest to jeszcze reguła.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

W ubiegłym roku absolwenci MBA ALK spotkali się w Mikołajkach

W ubiegłym roku absolwenci MBA ALK spotkali się w Mikołajkach

Foto: materiały prasowe

Mimo dobrze rozwiniętego już w Polsce rynku studiów MBA nie wszystkie uczelnie oferują swoim studentom udział w stowarzyszeniu lub klubie absolwentów, który pomaga podtrzymać kontakty nawiązane podczas nauki i zawrzeć nowe, przydatne w biznesie znajomości. Z danych, jakie branżowy serwis MBA Portal zebrał podczas tegorocznego badania polskiego rynku, wynika, że taki atut oferuje 64 proc. programów.

Nie moda, lecz potrzeba

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Reklama
Reklama