Reklama

Na studiach MBA przybywa kobiet i nauki online

Dojrzały rynek programów menedżerskich przechodzi ewolucję, szukając nowych rozwiązań i nowych kandydatów.

Publikacja: 21.06.2016 20:33

Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski

Rosnący udział nauczania przez internet, nacisk na zwiększenie udziału kobiet wśród słuchaczy i eksperymenty z formatami – to niektóre z nowych trendów na rynku MBA, który przechodzi obecnie kolejną ewolucję. – Dotyczy ona również polskich szkół biznesu, które zazwyczaj kopiują wzorce sprawdzone już na Zachodzie, lecz niekiedy są forpocztą zmian – ocenia Tomasz Ludwicki, dyrektor programu Executive MBA@UW, który jest też asesorem oceniającym programy MBA z ramienia międzynarodowej organizacji akredytującej AMBA.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Reklama
Reklama