Reklama

Młodzi bardziej otwarci na biznes z ludzką twarzą

Najwięcej inicjatyw, w tym firm mających cel społeczny lub środowiskowy, startuje w USA, Australii i Europie Zachodniej. Polacy są poniżej globalnej średniej.

Publikacja: 28.06.2016 22:00

Młodzi bardziej otwarci na biznes z ludzką twarzą

Foto: Bloomberg

Dużo lepiej wyglądamy, biorąc pod uwagę już rozwinięte inicjatywy i przedsiębiorstwa społeczne, w tym spółdzielnie społeczne – wynika z danych raportu nt. przedsiębiorczości społecznej sporządzonego przez Global Entrepreneurship Monitor (GEM). Według raportu, który powstał na podstawie badania 167,8 tys. dorosłych w 58 krajach, obecnie 3,2 proc. z nich zakłada, rozkręca lub włącza się w jakieś przedsięwzięcie mające konkretny cel społeczny, środowiskowy lub lokalny.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Reklama
Reklama