Młodzi bardziej otwarci na biznes z ludzką twarzą

Najwięcej inicjatyw, w tym firm mających cel społeczny lub środowiskowy, startuje w USA, Australii i Europie Zachodniej. Polacy są poniżej globalnej średniej.

Publikacja: 28.06.2016 22:00

Młodzi bardziej otwarci na biznes z ludzką twarzą

Foto: Bloomberg

Dużo lepiej wyglądamy, biorąc pod uwagę już rozwinięte inicjatywy i przedsiębiorstwa społeczne, w tym spółdzielnie społeczne – wynika z danych raportu nt. przedsiębiorczości społecznej sporządzonego przez Global Entrepreneurship Monitor (GEM). Według raportu, który powstał na podstawie badania 167,8 tys. dorosłych w 58 krajach, obecnie 3,2 proc. z nich zakłada, rozkręca lub włącza się w jakieś przedsięwzięcie mające konkretny cel społeczny, środowiskowy lub lokalny.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy