Współczesne trendy w zarządzaniu skłaniają poszczególne działy w firmie do bardziej zintegrowanych działań. Stawia to przed nimi nowe wyzwania. Patrząc perspektywicznie rozszerzyliśmy tegoroczną formułę o dwa kluczowe obszary biznesowe: Marketing oraz Sprzedaż.
Targi stanowią wyjątkową okazję do zaprezentowania oferty. Stwarzają możliwość spotkania osób bezpośrednio podejmujących decyzje w firmie. Odbiorcami targów są managerowie HR-u, marketingu oraz sprzedaży.
Głównym atutem tegorocznej edycji będzie wzbogacona część merytoryczna, która umożliwi Wystawcom szczegółową prezentację oferty, a Odwiedzającym skorzystanie ze specjalistycznej wiedzy oraz poznanie najnowszych rozwiązań biznesowych. Podczas targów odbędzie się konferencja „HR, marketing, sprzedaż –wspólne działania, wspólny sukces" warsztaty oraz prezentacje.
Podczas tegorocznej edycji z pomocą Wystawców zaprezentujemy znaczenie rozszerzenia obszarów wzajemnych działań i zależności w firmie. Pokażemy, jakie elementy budują i kształtują wizerunek firmy, jaki wpływ ma integralność działań trzech podstawowych działów - HR, Marketing i Sprzedaż.
Zapraszamy do udziału w targach zarówno Wystawców jak i Odwiedzających!