Aktualizacja: 14.10.2015 23:55 Publikacja: 14.10.2015 22:00
Foto: PhotoXpress
– Potencjał do wprowadzania innowacji w polskich firmach jest bardzo duży – ocenia Piotr Mazurkiewicz, partner w firmie doradztwa personalnego HRK, komentując wyniki jej najnowszego badania, które latem br. objęło 870 specjalistów i menedżerów. Dwie trzecie uczestników ankiety deklaruje, że w ich firmie wprowadzono w zeszłym roku przynajmniej jedną innowację rozumianą jako usprawnienie techniczne (np. nowe oprogramowanie) albo jako nowatorska forma działania. W prawie połowie firm (46 proc.) takich przedsięwzięć było zaś więcej niż jedno.
Na czele polskiej listy wyznaczników sukcesu zawodowego pozostaje atrakcyjne wynagrodzenie, ale już niekonieczni...
Warto wzmacniać pozycję kobiet-liderek w biznesie, by zyskiwały one, a jednocześnie firma, z którą są związane -...
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas