Aktualizacja: 16.06.2017 13:22 Publikacja: 16.06.2017 12:56
Foto: tv.rp.pl
Gość podkreśliła, że coraz trudniej przyciągnąć pracownika do firmy, a co ważniejsze, dużo trudniej go utrzymać, aby był zmotywowany i zaangażowany.
- Firmy starają się kusić benefitami pozapłacowymi. W Polsce najbardziej popularnym benefitem są podarunki na święta różnego rodzaju. Firmy starają się o to, żeby ten benefit był widoczny i pracownik go zauważył. Bardzo często są to karty przedpłacone – tłumaczyła Ciemińska.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas