Reklama
Rozwiń
Reklama

Uwaga na fałszywe e-maile o windykacji należności z tytułu podatków

Ministerstwo finansów ostrzega przed e-mailami informującymi o „zadłużeniu w Departamencie Podatku", podpisanymi imieniem i nazwiskiem dyrektora departamentu podatków sektorowych, lokalnych oraz podatku od gier w ministerstwie finansów.

Publikacja: 08.03.2016 13:40

Uwaga na fałszywe e-maile o windykacji należności z tytułu podatków

Foto: 123RF

Ministerstwo Finansów informuje, że nie jest autorem e-maila o takiej treści (pisownia oryginalna):

„Szanowny Podatniku Spieszymy poinformować, że za czwarty kwartał 2015 r. ma Pan (i) zadłużenie w Departamencie Podatku. W przypadku jeśli zadłużenie nie zostanie umorzone w ciągu miesiąca od dnia powiadomienia, będziemy musieli skierować sprawę do komornika sądowego i sporządzić akt o ściąganie środków pieniężnych z konta bankowego. Nr aktu 27850109PL (załączony do e-maila). Justyna Przekopiak Tel.: (22) 694 5804 Fax +48 (22) 694 4103"

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama