Aktualizacja: 07.10.2021 13:15 Publikacja: 08.10.2021 10:00
Robert Lewandowski ma na Instagramie ponad 21,3 mln obserwujących
Robert Lewandowski ma na Instagramie ponad 21,3 mln obserwujących. Jego żona, Anna – 3,4 mln, co czyni ją jedną z najpopularniejszych Polek na tym portalu
Foto: FaceToFace/REPORTER
Kto jest dziś w Polsce królem reklamy? Sprzedaje telefony, nowoczesne technologie, napoje, kosmetyki. Zresztą sprzedałby wszystko, czego się nie tknie. Ale nie tylko dlatego, że jest największą gwiazdą w historii polskiej piłki nożnej. Oczywiście, bez tego jego sukces nie byłby możliwy. Ale równie ważne jest to, że Robert Lewandowski jest królem Instagrama. Jedynym Polakiem, który ma ponad 20 mln obserwujących. Gdyby dziś przestał grać i stracił cały majątek, dzięki swojemu profilowi szybko zostałby znowu milionerem. Bo dziś wartość gwiazdy liczy się przede wszystkim w oparciu o liczbę followersów na portalach społecznościowych.
Kto kibicuje nauce, będzie miał z tej książki frajdę.
„Panda Spin” to zakręcona gra w kręcenie wojowniczymi zwierzakami…
„Strange Adventures” to lektura dla czytelników zainteresowanych rozbijaniem ikon na czynniki etyczne.
Czterech chłopaków wkroczy w dorosłość razem. Żeby tylko o swoich młodzieńczych ideałach nie zapomnieli.
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
Czytam teraz albo bardzo lekkie rzeczy, żeby po prostu odpocząć, albo przeciwnie – rzeczy bardzo ciężkie, potrze...
Robotyzacja procesów budowlanych przestała być futurystyczną wizją. Staje się realnym narzędziem, które można zastosować tu i teraz. Na współczesnym placu budowy rola człowieka będzie się zmieniać – mówi Mirosław Rzeszutko, Head of Product Management w firmie wienerberger.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas