Reklama
Rozwiń

Znaki drogowe mogą zniszczyć biznes - komentarz Jerzego Kowalskiego

Organizacja ruchu drogowego ma wpływ nie tylko na nasze bezpieczeństwo, zdolności przemieszczania się, komfort jazdy, możliwości dotarcia do określonego punktu w kraju. To także istotny element gospodarki. Ma ona znaczenie dla prowadzenia skutecznej działalności gospodarczej.

Publikacja: 21.11.2019 17:00

Znaki drogowe mogą zniszczyć biznes - komentarz Jerzego Kowalskiego

Foto: Fotorzepa, Przemek Wierzchowski

Zła organizacja ruchu pojazdów na polskich drogach może sporo kosztować, zarówno klentów jak i producentów. Czasami opóźni dostawę, spowoduje konieczność płacenia kar umownych, doprowadzi do zniszczenia przewożonego towaru, narazi przedsiębiorcę na utratę reputacji i szacunku konsumenckiego, zwiększenie kosztów świadczenia usług czy wytwarzania towarów. W takich sytuacjach warto znaleźć winnego poniesionych kosztów czy szkód, choćby po to, by wystąpić o odszkodowanie czy pokrycie poniesionych strat. Kto więc może być odpowiedzialny? Ano podmioty, które zajmują się projektowaniem i realizacją w praktyce rozwiązań w ruchu drogowym i zarządzaniem nimi. Wiadomo, że przedsiębiorcom największe szkody mogą przynieść „radykalne" znaki drogowe takie jak wszelkiego rodzaju zakazy wjazdu, parkowania, czy ruchu pojazdów, zwłaszcza o dużym tonażu. To one mają potencjalne szanse na ograniczenie ruchu pojazdów, i tym samym dotarcie petentów, konsumentów i klientów na przykład do warsztatów, supermarketów, targowisk, zakładów pracy, instytucji publicznych jak poczty, przychodnie, urzędy, szkoły, uczelnie, komisariaty.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Zakazać woreczków na złość Nawrockiemu?
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Globalne znaczenie rankingu kancelarii prawniczych „Rzeczpospolitej”
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Rady dla następcy Adama Bodnara
Opinie Prawne
Rafał Adamus: Czy roszczenia wobec Niemiec za II wojnę to zamknięta sprawa?
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Deregulacyjna czkawka