Reklama
Rozwiń
Reklama

Anna Wojda: Przewidywalność mile widziana

Przedsiębiorcy, jak nigdy wcześniej, potrzebują teraz jasnych komunikatów skarbówki.

Aktualizacja: 05.05.2020 08:18 Publikacja: 04.05.2020 19:50

Anna Wojda: Przewidywalność mile widziana

Foto: Adobe Stock

Z wiekiem i doświadczeniem spada bowiem zapotrzebowanie na ekscytację, a rośnie na święty spokój. Zwłaszcza w czasie pandemii.

Przedsiębiorcy mogą liczyć na pożyczki z tarczy antykryzysowej. Jeśli utrzymają firmę przez trzy miesiące – nie muszą ich zwracać. Zastanawiają się jednak, czy za chwilę fiskus nie powie, że skoro pożyczki zwracać nie muszą, osiągnęli korzyść majątkową i muszą od niej zapłacić podatek. Podobne zmartwienia mają zresztą właściciele firm, którzy biją się z myślami, czy skorzystać z usług za symboliczną złotówkę, np. z oferty reklamy. W końcu przychodem, w myśl przepisów podatkowych, są też świadczenia częściowo odpłatne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Uderzając w Żurka, trafił w neosędziów
Opinie Prawne
Rafał Sikorski: Jak to jest z tymi patentami w branży farmaceutycznej
Opinie Prawne
Michał Szułdrzyński: KSeF to dodatkowe miliardy w budżecie, ale i wielkie zagrożenia
Opinie Prawne
Prof. Marek Safjan: Jak wydobyć się z zapaści państwa prawa?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama