Reklama

Pora na życzenia dla nestorów biznesu - komentuje Jerzy Kowalski

Cysorz to ma klawe życie. Oraz wyżywienie klawe – mówiły słowa popularnej ballady sprzed pół wieku. Jednak nawet i „cysorz" musiał to życie precyzyjnie zaplanować.

Publikacja: 29.12.2017 02:00

Jerzy Kowalski

Jerzy Kowalski

Foto: tv.rp.pl

Wszystko po to, by przynajmniej część potomnych dobrze wspominała minione czasy jego panowania i by coś po nim pozostało. Cóż dopiero nasz drobny przedsiębiorca, zwłaszcza ten w wieku okołoemerytalnym, który nie ma takich możliwości, jak wspomniany monarcha. Nowy Rok skłania do planów, obietnic i zadawania pytań. Warto więc, by ci mniejsi sternicy rodzinnych biznesów, sterani naszymi zakrętami gospodarczymi pomyśleli trochę inaczej o swojej firmie, wieku i... familii. Tak bardziej przyszłościowo i w interesie progenitury, no i w końcu naszym, zwykłych Kowalskich – czyli konsumentów. Zgodnie z pierwotnymi legislacyjnymi zamierzeniami na 2018 rok już 1 stycznia miała wejść w życie ustawa o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej. Tradycyjnie, ustawodawca lubi się opóźniać. Można go więc wyprzedzić i zaplanować wszystko samemu. Bez czekania na efekt poselskiego myślenia. Jest więc szansa na możliwość podjęcia samodzielnej decyzji, której życzymy wszystkim przedsiębiorcom – nestorom biznesu, czytelnikom „Rzeczpospolitej " i naszego dodatku. Wszystko w interesie firmy. Oby nam się...

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Roman Namysłowski: Komu przeszkadza doradzanie samorządom?
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Emerytura, nietykalne dobro narodowe
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Chleba nie będzie, będą igrzyska
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: „Szturm na KRS”, czyli wielka awantura o nic
Opinie Prawne
Kalikst Nagel: Centralny Port Komunikacyjny, polonizacja i zmiana myślenia
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama