Reklama

Chcemy być w każdym zakątku Polski

Nie jesteśmy firmą, której wystarczy pięć największych miast. Chcemy dać szansę korzystania z naszych usług każdemu Polakowi – mówi Mateuszowi Pawlakowi wiceprezes PZU odpowiedzialny za biznes zdrowotny Rafał Grodzicki.

Publikacja: 28.09.2015 22:00

Chcemy być w każdym zakątku Polski

Foto: materiały prasowe

Rz: PZU mocno postawiło na biznes medyczny. Uczycie się branży od zera?

Nie do końca. Uznaliśmy, że nie ma co wyważać otwartych drzwi, i postanowiliśmy zasilić nasze szeregi specjalistami, którzy od lat pracują w tej branży. Natomiast to nie jest tak, że zaczynamy od zera. Od kilkunastu lat PZU Życie oferowało ubezpieczenia związane z opieką medyczną. Oprócz tego produktu nasze podstawowe ubezpieczenia pracownicze miały zawsze dużo elementów ubezpieczenia medycznego, jak finansowanie choroby przewlekłej, odszkodowanie za utratę zdrowia czy wypłata świadczeń w przypadku pobytu w szpitalu. Półtora roku temu zdecydowaliśmy jednak, że angażujemy się w biznes medyczny już w pełnym tego słowa znaczeniu. Uważamy, że branża ta jest bardzo atrakcyjna, a tego typu usługi są niejako naturalnym uzupełnieniem oferowanych przez nas produktów. Dlatego postanowiliśmy uczynić ten obszar jednym z trzech kluczowych filarów nowej strategii PZU.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama