Reklama
Rozwiń
Reklama

Chcemy być w każdym zakątku Polski

Nie jesteśmy firmą, której wystarczy pięć największych miast. Chcemy dać szansę korzystania z naszych usług każdemu Polakowi – mówi Mateuszowi Pawlakowi wiceprezes PZU odpowiedzialny za biznes zdrowotny Rafał Grodzicki.

Publikacja: 28.09.2015 22:00

Chcemy być w każdym zakątku Polski

Foto: materiały prasowe

Rz: PZU mocno postawiło na biznes medyczny. Uczycie się branży od zera?

Nie do końca. Uznaliśmy, że nie ma co wyważać otwartych drzwi, i postanowiliśmy zasilić nasze szeregi specjalistami, którzy od lat pracują w tej branży. Natomiast to nie jest tak, że zaczynamy od zera. Od kilkunastu lat PZU Życie oferowało ubezpieczenia związane z opieką medyczną. Oprócz tego produktu nasze podstawowe ubezpieczenia pracownicze miały zawsze dużo elementów ubezpieczenia medycznego, jak finansowanie choroby przewlekłej, odszkodowanie za utratę zdrowia czy wypłata świadczeń w przypadku pobytu w szpitalu. Półtora roku temu zdecydowaliśmy jednak, że angażujemy się w biznes medyczny już w pełnym tego słowa znaczeniu. Uważamy, że branża ta jest bardzo atrakcyjna, a tego typu usługi są niejako naturalnym uzupełnieniem oferowanych przez nas produktów. Dlatego postanowiliśmy uczynić ten obszar jednym z trzech kluczowych filarów nowej strategii PZU.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama