Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 28.09.2015 22:00 Publikacja: 28.09.2015 22:00
Foto: materiały prasowe
Rz: PZU mocno postawiło na biznes medyczny. Uczycie się branży od zera?
Nie do końca. Uznaliśmy, że nie ma co wyważać otwartych drzwi, i postanowiliśmy zasilić nasze szeregi specjalistami, którzy od lat pracują w tej branży. Natomiast to nie jest tak, że zaczynamy od zera. Od kilkunastu lat PZU Życie oferowało ubezpieczenia związane z opieką medyczną. Oprócz tego produktu nasze podstawowe ubezpieczenia pracownicze miały zawsze dużo elementów ubezpieczenia medycznego, jak finansowanie choroby przewlekłej, odszkodowanie za utratę zdrowia czy wypłata świadczeń w przypadku pobytu w szpitalu. Półtora roku temu zdecydowaliśmy jednak, że angażujemy się w biznes medyczny już w pełnym tego słowa znaczeniu. Uważamy, że branża ta jest bardzo atrakcyjna, a tego typu usługi są niejako naturalnym uzupełnieniem oferowanych przez nas produktów. Dlatego postanowiliśmy uczynić ten obszar jednym z trzech kluczowych filarów nowej strategii PZU.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
W cztery lata liczba pracujących emerytów wzrosła aż o 30 proc. To skutek dobrej koniunktury, ale i korzystnych...
Proponujemy trzy bonusy dla seniorów zachęcające do opóźnienia przejścia na emeryturę. Są one osadzone w systemi...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Mamy świetnych naukowców i doskonałe projekty. Tyle że nie widać ich zbytnio w postaci już gotowych i podbijając...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas