Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.12.2015 05:34 Publikacja: 16.12.2015 20:00
Foto: materiały prasowe
Rz: W 2016 r. odbędą się mistrzostwa Europy w piłce nożnej we Francji i olimpiada w Rio de Janeiro. Polskie browary na tym skorzystają?
Tomasz Bławat: Imprezy o takiej randze przyciągają przed telewizory dużą liczbę kibiców, co sprzyja konsumpcji piwa. Dzięki działaniom promocyjnym powinny skorzystać na tym przede wszystkim nasze marki – Carlsberg, od 27 lat sponsor Euro, oraz Okocim, który jest sponsorem polskiej drużyny piłkarskiej. Nie liczyłbym jednak na znaczny wzrost sprzedaży piwa w Polsce w 2016 r.
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas