Michał Fiszer: Jakie szanse ma lotnisko w Radomiu

Dopiero po bliższym przyjrzeniu się można dostrzec, że Radom ma pewien potencjał przewozowy, wbrew bardzo krytycznym opiniom, jakie się pojawiały. Czy mam rację, okaże się w ciągu najbliższych dwóch lat.

Publikacja: 23.03.2023 03:00

Michał Fiszer: Jakie szanse ma lotnisko w Radomiu

Foto: danuta matloch

Zawsze wolę latać z niewielkich lotnisk, nie znoszę wielkich molochów, oczekiwania w długich kolejkach na „check in”, a następnie maszerowania z 2 czy 3 km do właściwej hali przy rękawie, przy którym „przycumowano” mój samolot. Zawsze przygnębiają mnie loty z wielkich hubów, a lotniska Charlesa de Gaulle'a w Paryżu po prostu nie znoszę. Trzeba przyznać, że mimo remontu i dobrej organizacji pracy także nasze Okęcie staje się takim molochem, szczególnie, gdy latanie wróciło do łask po pandemii. Smutny efekt wielkiego ruchu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mieczkowski: Polska w cieniu cyberkolonializmu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: „Szóstka dla premiera”