Reklama

To idzie młodość. I mówi po polsku.

O kulisach największej konferencji o Polsce, jaka odbywa się poza granicami kraju piszą jej pomysłodawcy - Franek Hutten-Czapski, Senior Partner i Dyrektor Zarządzający BCG w Warszawie Nina Suffczynska-Hałabuz, Dyrektor Marketingu BCG. W sobotę w Londynie odbędzie się 6 już Polish Economic Forum.

Publikacja: 02.03.2017 13:22

Autorzy tekstu Franciszek Hutten-Czapski i Nina Suffczyńska-Hałabuz.

Autorzy tekstu Franciszek Hutten-Czapski i Nina Suffczyńska-Hałabuz.

Foto: materiały prasowe

Początki były bardzo pragmatyczne. Potrzebowaliśmy łebskich ludzi – z mocnymi umiejętnościami analitycznymi, biznesową smykałką i ambicją. Inżynierów, statystyków, fizyków – takich, którzy mogliby kierować zespołami naukowymi albo budować start-upy technologiczne, ale wolą pójść do biznesu i wystartować w doradztwie strategicznym. Okazało się, że na najlepszych uczelniach w Polsce takich ludzi jest za mało. Był 2011 rok i coraz więcej absolwentów najlepszych liceów ruszało na studia za granicę. Wyjeżdżali do Niemiec, Francji lub Anglii i zwykle zostawali tam na dobre. W BCG uznaliśmy, że czas się o nich upomnieć – szczególnie w Wielkiej Brytanii, gdzie studiowało wyjątkowo wielu Polaków.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Wniosek z rozmów o pokoju jest oczywisty: musimy się zbroić
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama