Reklama
Rozwiń
Reklama

To idzie młodość. I mówi po polsku.

O kulisach największej konferencji o Polsce, jaka odbywa się poza granicami kraju piszą jej pomysłodawcy - Franek Hutten-Czapski, Senior Partner i Dyrektor Zarządzający BCG w Warszawie Nina Suffczynska-Hałabuz, Dyrektor Marketingu BCG. W sobotę w Londynie odbędzie się 6 już Polish Economic Forum.

Publikacja: 02.03.2017 13:22

Autorzy tekstu Franciszek Hutten-Czapski i Nina Suffczyńska-Hałabuz.

Autorzy tekstu Franciszek Hutten-Czapski i Nina Suffczyńska-Hałabuz.

Foto: materiały prasowe

Początki były bardzo pragmatyczne. Potrzebowaliśmy łebskich ludzi – z mocnymi umiejętnościami analitycznymi, biznesową smykałką i ambicją. Inżynierów, statystyków, fizyków – takich, którzy mogliby kierować zespołami naukowymi albo budować start-upy technologiczne, ale wolą pójść do biznesu i wystartować w doradztwie strategicznym. Okazało się, że na najlepszych uczelniach w Polsce takich ludzi jest za mało. Był 2011 rok i coraz więcej absolwentów najlepszych liceów ruszało na studia za granicę. Wyjeżdżali do Niemiec, Francji lub Anglii i zwykle zostawali tam na dobre. W BCG uznaliśmy, że czas się o nich upomnieć – szczególnie w Wielkiej Brytanii, gdzie studiowało wyjątkowo wielu Polaków.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama