Jurjewicz, był ostatnio wiceprezesem ds. marketingu SABMiller Bavaria w Kolumbii (SABMiller jest także właścicielem Kompanii). Wcześniej natomiast pełnił taką samą funkcję w Peru i Rumunii. W latach 2002-2004 był regionalnym menedżerem ds. marketingu w SABMiller Europa w Budapeszcie
Pod koniec lat 90. brał udział w tworzeniu Kompanii Piwowarskiej. Od 1996 roku pracował w Lech Browary Wielkopolski (obecnie KP), najpierw jako brand manager a następnie jako public affairs manager oraz dyrektor ds. innowacji marketingowych. W 1998 roku był dyrektorem ds. marketingu w Browarach Tyskich Górny Śląsk (obecnie też KP), aby od 1999 roku piastować stanowisko najpierw brand managera a następnie brand dyrektora już w obecnym liderze rynku piwa w Polsce,.
Jako dyrektor ds. marketingu w browarze w Tychach w 1998 roku współpracował z obecnym prezesem Kompanii Piwowarskiej, Robertem Priday'em. Zgodnie z ich zapowiedziami Tyskie stało się najpopularniejszych piwem w Polsce. Marka KP zajmuje to miejsce od około dekady.
Piotr Jurjewicz ma dyplom Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz ukończył MBA na Nottingham Trent University we współpracy z Wielkopolską Szkołą Biznesu w Poznaniu. Jest żonaty i ma dziesięcioletniego syna.