Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.11.2014 01:50 Publikacja: 20.11.2014 01:50
Ariel Luedi prezesem Hybris został w 2004 r. Wcześniej pracował jako wiceprezes ds. sprzedaży w Europie w spółce salesforce.com. Karierę zaczynał w IBM, zaraz po ukończeniu fizyki na Politechnice w Zurychu. Ma na koncie także zatrudnienie w Oracle czy BroadVision.
Foto: materiały prasowe
Czy firmy mogą sobie dzisiaj pozwolić na ignorowanie handlu internetowego?
Ariel Luedi: Jeśli poważnie podchodzą do prowadzonego biznesu, to nie. Od dawna podkreślam, że dzisiaj kluczem jest wielokanałowość – czasami klienci wolą oglądać towar w sieci, a kupować w sklepie tradycyjnym, a kto wie, czy nie taka sama grupa ma zgoła przeciwne preferencje. Dodatkowo możliwe są też różne warianty pośrednie. Firmy muszą sobie zdać sprawę, iż definitywnie straciły kontrolę nad swoimi klientami i nie będą w stanie jej odzyskać, ponieważ takie są realia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ustronianka na rozpoczęcie działania systemu kaucyjnego wprowadziła do sklepów butelkę wody, która zaledwie o 1...
Sama nocna prohibicja w sklepach problemu nie rozwiąże, jeśli radni hojnie rozdający koncesje na handel alko nie...
Jeśli nie nastąpi wyraźna zmiana kierunku polskiej polityki gospodarczej, rating polskich obligacji zostanie obn...
Kupowanie online zmienia się także przez systemy oparte na sztucznej inteligencji. Automatyzacja i rekomendacje...
Choć polskie PKB szybko rośnie i dopiero co odtrąbiliśmy awans do grona 20 największych gospodarek świata, to na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas