hybris stawia na Gliwice

Sprzedaż przez internet jest konieczna – mówi szef Hybrisa, produkującego systemy e-commerce.

Publikacja: 20.11.2014 01:50

Ariel Luedi prezesem Hybris został w 2004 r. Wcześniej pracował jako wiceprezes ds. sprzedaży w Euro

Ariel Luedi prezesem Hybris został w 2004 r. Wcześniej pracował jako wiceprezes ds. sprzedaży w Europie w spółce salesforce.com. Karierę zaczynał w IBM, zaraz po ukończeniu fizyki na Politechnice w Zurychu. Ma na koncie także zatrudnienie w Oracle czy BroadVision.

Foto: materiały prasowe

Czy firmy mogą sobie dzisiaj pozwolić na ignorowanie handlu internetowego?

Ariel Luedi: Jeśli poważnie podchodzą do prowadzonego biznesu, to nie. Od dawna podkreślam, że dzisiaj kluczem jest wielokanałowość – czasami klienci wolą oglądać towar w sieci, a kupować w sklepie tradycyjnym, a kto wie, czy nie taka sama grupa ma zgoła przeciwne preferencje. Dodatkowo możliwe są też różne warianty pośrednie. Firmy muszą sobie zdać sprawę, iż definitywnie straciły kontrolę nad swoimi klientami i nie będą w stanie jej odzyskać, ponieważ takie są realia.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację