Reklama
Rozwiń
Reklama

Można potraktować inwestora poważnie

Duże wrażenie zrobiło na mnie to, jak bardzo poważnie Banco Santander potraktował inwestorów z warszawskiej giełdy podczas ubiegłotygodniowej emisji akcji.

Aktualizacja: 12.01.2015 06:30 Publikacja: 12.01.2015 04:31

Można potraktować inwestora poważnie

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

Przyznam, że ze zdumieniem czytałem publikowane w czwartek po południu raporty bieżące największego hiszpańskiego banku. Zdumienie budziło to, że można tak profesjonalnie informować inwestorów w odległym kraju o emisji akcji. Emisji, w której większość z nich, jeśli nie wszyscy, nie miała szansy uczestniczyć. Najbardziej zaskoczyło mnie umieszczenie prezentacji inwestorskiej wśród raportów bieżących.

I od razu zacząłem się zastanawiać, czy pamiętam równie profesjonalną robotę którejś polskiej spółki. Na myśl przyszła mi publikowana w listopadowy poranek 2013 roku informacja o planach Cyfrowego Polsatu dotyczących przejęcia Polkomtelu i związanej z tym emisji akcji dla właścicieli operatora komórkowego. Wówczas zarząd spółki poza raportem bieżącym zwołał spotkanie z analitykami i dziennikarzami oraz przygotował bardzo ciekawą prezentację, w której przedstawiał korzyści z tej transakcji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama