Aktualizacja: 15.12.2016 20:13 Publikacja: 15.12.2016 20:13
Foto: materiały prasowe
Rz: Jak widzi pan segment luksusowych aut w sytuacji, kiedy słyszymy, że najważniejsze będą na rynku auta autonomiczne i z napędem elektrycznym, a coraz więcej konsumentów będzie dzieliło się kupowaniem i eksploatacją pojazdów?
Nie mamy z tym problemu w Porsche, bo od lat odczuwalny jest nieustanny trend do indywidualizacji kupowanych aut. Nasi klienci chcą mieć auta inne, niż wszyscy. A technologie, które pani wymieniła pozwolą producentom na większą kreatywność, niż było to wcześniej. Główny projektant Porsche mówi, że przyszłość tej dziedziny motoryzacji, to współgranie estetyki, innowacji i kreatywności. Jego zdaniem wielkim błędem jest np. postrzeganie segmentu aut z napędem elektrycznym jako takich, które będą wyglądały podobnie. Tymczasem już same nasze płyty podłogowe dadzą praktycznie nieograniczone możliwości do kreatywnego wykorzystania. I to właśnie będzie charakterystyczne dla segmentu aut premium.
Prezydent USA Donald Trump uderza w towary sprowadzane z Unii Europejskiej aż 50-procentową stawką celną. I to j...
Z formalnego punktu widzenia bezpośredni wpływ prezydenta RP na gospodarkę jest ograniczony i dlatego w kampanii...
Jeśli druga tura wyborów prezydenckich to plebiscyt nad rządem koalicji 15 października, to przystępuje ona do n...
Komisja Europejska przekazała 6 maja Rosji jasny komunikat: „dość”. Nigdy więcej nie pozwolimy, by Rosja wykorzy...
Podpisanie ośmiopunktowej deklaracji pana Mentzena to świetny sposób na to, by zostać prezydentem. W końcu różne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas