Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.06.2017 20:52 Publikacja: 20.06.2017 20:52
Foto: materiały prasowe
Rz: Heritage Real Estate to z jednej strony firma doradcza, a z drugiej oferująca usługi wealth management związane z sektorem nieruchomości. W jaki sposób umożliwiacie czerpanie korzyści z inwestycji w takie aktywa?
Michał Cebula: Jesteśmy jedyną profesjonalną na rynku firmą, która łączy usługi konsultingu dla przedsiębiorców i wealth management dla klientów indywidualnych. Mamy oddziały w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku, za chwilę uruchomimy placówki w Krakowie, Poznaniu i Szczecinie. Oferujemy całą gamę produktów, od czysto finansowych i ubezpieczeniowych po możliwość inwestowania w różnego typu nieruchomości. To głównie mieszkania na wynajem, condohotele czy lokale usługowe. Uczestniczymy też z Saturn TFI i grupą Murapol w projekcie Murapol HRE FIZAN – funduszu umożliwiającym zarabianie na realizacji projektów nieruchomościowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Gdy się z igły robi widły, grozi to zaostrzeniem kryteriów wszelkiej pomocy w przyszłości. Wsparcie stanie się d...
W 2024 roku po raz pierwszy przekroczyliśmy globalny próg 1,5°C ocieplenia względem epoki przedprzemysłowej. Ten...
Nowy impuls rozwojowy może Polsce przynieść tylko gospodarka oparta na kompetencjach, kapitale technologicznym i...
Afera wokół dotacji dla firm z branży HoReCa zatacza coraz szersze kręgi. Dawno przekroczyła rozmiary, na jakie...
Jestem niezwykle wdzięczny panu prezydentowi za to, że – niezależnie od intencji – położył na stole kwestię przy...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas