Aktualizacja: 24.01.2016 22:15 Publikacja: 24.01.2016 15:49
Mimo że Android konkuruje z iOS, Google płaci Apple za możliwość prezentowania się na telefonach z jabłuszkiem
Foto: apple.com
Ten olbrzymi wydatek Google zrekompensuje sobie sprzedając reklamy, które pojawiają się na ekranie podczas wyszukiwania. Miliard dolarów to 34 proc. dochodów jakie Google czerpie z reklam wyświetlanych na iPhone'ach.
Umowa jest tajna, dane zostały ujawnione przypadkiem, przy okazji procesu jaki wytoczyła koncernowi Google firma Oracle (która żąda od Google zapłaty za użycie języka Java podczas do tworzenia systemu Android).
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas