Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.08.2015 20:24 Publikacja: 09.08.2015 20:24
Problem dotyczył przekazywania danych między systemem audio-wideo, a układami odpowiedzialnymi za kierowanie pojazdem.
Foto: Tesla Motors
Badacze eksperymentujący z pokładowymi systemami modelu S mogli zdalnie wyłączyć samochód i zmusić kierowcę do zatrzymania. Marc Rogers z Cloudflare i Kevin Mahaffey z Lookout przedstawili wyniki swojej pracy podczas konferencji hakerskiej Def Con w Las Vegas.
Najpierw o sprawie został jednak poinformowany producent. Firma natychmiast opracowała poprawki eliminujące błędy (w sumie sześć). Przesłano je bezprzewodowo do samochodów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Ryzyka i zagrożenia związane z rozwojem sztucznej inteligencji są prawie pewne, a korzyści są spekulatywne - oce...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas