TIME FOR POLSKA to anglojęzyczna publikacja pod patronatem „Rzeczpospolitej”, której celem jest promowanie na świecie polskich projektów biznesowych. Każdy numer magazynu jest poświęcony innemu sektorowi gospodarczemu a dystrybucja jest dopasowana do tematu. Obecne na targach MIPIM wydanie poświęcone jest polskiej branży nieruchomości. Strategicznymi partnerami wydania są miasto Gdynia, PKP SA, BBI Development oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Gdynia tworzy Śródmieście Morskie, nową dzielnicę obejmującą obszar położony w centrum miasta z bezpośrednim dostępem do wód Zatoki Gdańskiej. Od początków historii Gdyni tereny te były użytkowane przez przemysł stoczniowy i przez to wyłączone z procesu urbanizacji. Obecnie przestrzeniom postoczniowym nadawany jest miejski charakter, a jego potencjał i możliwości zagospodarowania wykorzystywane są przez przedsiębiorców, którzy wpisują w te przestrzenie nowoczesne budynki mieszkalne, usługowe i biznesowe.