Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski rynek magazynowy w czołówce krajów-magnesów

Nasz rynek nieruchomości magazynowo-przemysłowych jest jednym z najlepszych miejsc dla graczy zainteresowanych relokacją – wynika z raportu Savills.

Publikacja: 04.10.2024 04:04

Z Azji do Europy wracają nie tylko tutejsi gracze. W MLP Asian Poznań West powierzchnię wynajął nied

Z Azji do Europy wracają nie tylko tutejsi gracze. W MLP Asian Poznań West powierzchnię wynajął niedawno chiński producent części do samochodów

Foto: Adam Polak

Portugalia, Czechy i Polska w Europie, Japonia i Singapur w Azji oraz Kanada w obu Amerykach to najlepsze lokalizacje w swoich regionach dla najemców przemysłowych zainteresowanych nearshoringiem, czyli skróceniem lub dywersyfikacją łańcuchów dostaw, a także zmniejszeniem zależności od zagranicznych importów – wynika z raportu firmy doradczej Savills. Pod lupę wzięto 26 krajów i przeanalizowano je pod kątem takich czynników, jak odporność gospodarcza, koszty (w tym czynsze, koszty energii i pracy), środowisko biznesowe oraz ESG. W pierwszej piątce znalazły się Portugalia, Czechy, Polska, Szwecja i Japonia.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murpol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama