Noclegi w hotelach zaoferowano w cenach niższych nawet o kilkadziesiąt proc. Efekt? Rekord rezerwacji. Jak mówi Agata Szulc, dyrektor generalna Travelist.pl, zainteresowanie akcją wyprzedaży – mimo optymistycznych założeń – przeszło oczekiwania.
Dłuższe pobyty
- Rezerwacji było o 40 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2022 roku. Mogę śmiało stwierdzić, że to najlepszy Black Week w ostatnich latach – podkreśla. - Wzmożone zainteresowanie utrzymywało się na podobnym poziomie praktycznie przez cały miniony tydzień. W niedzielę 26 listopada mieliśmy tylko o 9 proc. rezerwacji mniej niż w Black Friday.
Niższe stawki przekładały się nie tylko na częstsze rezerwacje, ale też na dłuższe pobyty. - Podczas gdy w pierwszych tygodniach listopada (01-19.11) średnia cena za dobę w dwuosobowym pokoju hotelowym o standardzie 4-5-gwiazdek z wyżywieniem w pakiecie wynosiła średnio 484 zł, tak w czasie Black Week było to 469 zł – wskazuje portal.- Ubiegłotygodniowe rezerwacje były dokonywane średnio na 3,43 dnia. To o 0,43 dnia więcej niż w pierwszej, „zwykłej” połowie miesiąca.
Popularne morze