Aktualizacja: 03.05.2025 17:32 Publikacja: 21.05.2023 15:25
Varso Tower - najwyższy budynek w Unii Europejskiej
Foto: Mat.prasowe
- Wieżowce stały się na całym świecie symbolem nowoczesnego miasta i biznesu. Z jednej strony są to spektakularne budynki, które przyciągają uwagę swoim wyglądem, a z drugiej oferują wiele korzyści dla firm szukających idealnego miejsca na swoje biura – ocenią analitycy REDD i finne.
Ekspert tych firm Krzysztof Foks, mówiąc o wieżowcach, mówi o „symbolu sukcesu, prestiżu i o miejscu, gdzie odbywają się najważniejsze transakcje biznesowe". - Biuro w wieżowcu może budować pozytywny wizerunek firmy, który wpłynie na jej postrzeganie w oczach klientów i partnerów biznesowych. Dlatego chcą tam być największe firmy w Polsce — mówi Krzysztof Foks. - Kolejnym powodem, dla którego wieżowce są tak popularne wśród firm, jest ich lokalizacja. Większość wieżowców znajduje się w centrach biznesowych, gdzie koncentrują się główne siedziby firm, banki, centra handlowe, hotele i restauracje. Takie położenie ułatwia dostęp do usług, które są niezbędne w prowadzeniu biznesu, a także umożliwia łatwiejsze kontakty z innymi firmami, co może przynieść korzyści biznesowe.
Biura flex nabrały po pandemii wiatru w żagle. Powierzchnie do pracy uelastyczniają się i w stolicy, i w miastac...
Od stycznia do marca firmy wynajęły w Trójmieście niemal 47,6 tys. mkw. biur. To o 94 proc. więcej niż w poprzed...
Praca hybrydowa trafiła do kodeksu. Czy oznacza to duże zmiany dla pracowników i pracodawców? Niekoniecznie.
W najnowszym budynku trójmiejskiego kompleksu firma zajmie 10 tys. metrów biur.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
5,8 mld euro to wartość inwestycji na polskim rynku nieruchomości w 2022 r. Jedna trzecia inwestorów pochodziła...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas