Biuro w wieży. Najwyższe budynki w Polsce

Drapacze chmur kojarzą się z prestiżem. Siedziba w wieży może budować pozytywny wizerunek firmy – oceniają eksperci REDD i finne.

Publikacja: 21.05.2023 15:25

Varso Tower - najwyższy budynek w Unii Europejskiej

Varso Tower - najwyższy budynek w Unii Europejskiej

Foto: Mat.prasowe

- Wieżowce stały się na całym świecie symbolem nowoczesnego miasta i biznesu. Z jednej strony są to spektakularne budynki, które przyciągają uwagę swoim wyglądem, a z drugiej oferują wiele korzyści dla firm szukających idealnego miejsca na swoje biura – ocenią analitycy REDD i finne.

Ekspert tych firm Krzysztof Foks, mówiąc o wieżowcach, mówi o „symbolu sukcesu, prestiżu i o miejscu, gdzie odbywają się najważniejsze transakcje biznesowe". - Biuro w wieżowcu może budować pozytywny wizerunek firmy, który wpłynie na jej postrzeganie w oczach klientów i partnerów biznesowych. Dlatego chcą tam być największe firmy w Polsce — mówi Krzysztof Foks. - Kolejnym powodem, dla którego wieżowce są tak popularne wśród firm, jest ich lokalizacja. Większość wieżowców znajduje się w centrach biznesowych, gdzie koncentrują się główne siedziby firm, banki, centra handlowe, hotele i restauracje. Takie położenie ułatwia dostęp do usług, które są niezbędne w prowadzeniu biznesu, a także umożliwia łatwiejsze kontakty z innymi firmami, co może przynieść korzyści biznesowe.

REDD podaje, że najwyższym budynkiem nie tylko w Polsce, ale w całej Unii Europejskiej, jest Varso Tower. – Budynek mający 310 metrów wysokości to wyjątkowa inwestycja na planie Warszawy. Prestiżowa lokalizacja przy ul. Chmielnej czyni nieruchomość bardzo atrakcyjną. Na dachu wieżowca, czyli na wysokości 230 metrów, znajduje się ogólnodostępny taras widokowy. Spektakularne widoki na panoramę Warszawy i okolic będą też dostępne dla gości restauracji na 46. i 47. piętrze obiektu – opowiadają autorzy raportu REDD/finne. - Jednym z najpopularniejszych adresów biurowych w Warszawie jest także Warsaw Spire przy placu Europejskim. 220-metrowa wieża oferuje 59 tys. mkw. powierzchni na 47 piętrach. Wieżowiec razem z dwoma przyległymi budynkami na planie łuku tworzy wyjątkową kompozycję architektoniczną.

Także Wrocław może się pochwalić swoim prestiżowym wieżowcem. - Sky Tower jest zdecydowanie najbardziej charakterystycznym budynkiem w stolicy Dolnego Śląska, widocznym z wielu odległych punktów w mieście. 212 metrów wysokości i 50 pięter. W inwestycji Sky Tower są nie tylko powierzchnie biurowe, ale także luksusowe apartamenty.

mat.prasowe

- Wieżowce to rozwiązanie dla firm, które chcą zaoferować pracownikom nowoczesne i stylowe miejsce pracy - ocenia Piotr Smagała, dyrektor zarządzający i współzałożyciel platform REDD.

- Wieżowce stały się na całym świecie symbolem nowoczesnego miasta i biznesu. Z jednej strony są to spektakularne budynki, które przyciągają uwagę swoim wyglądem, a z drugiej oferują wiele korzyści dla firm szukających idealnego miejsca na swoje biura – ocenią analitycy REDD i finne.

Ekspert tych firm Krzysztof Foks, mówiąc o wieżowcach, mówi o „symbolu sukcesu, prestiżu i o miejscu, gdzie odbywają się najważniejsze transakcje biznesowe". - Biuro w wieżowcu może budować pozytywny wizerunek firmy, który wpłynie na jej postrzeganie w oczach klientów i partnerów biznesowych. Dlatego chcą tam być największe firmy w Polsce — mówi Krzysztof Foks. - Kolejnym powodem, dla którego wieżowce są tak popularne wśród firm, jest ich lokalizacja. Większość wieżowców znajduje się w centrach biznesowych, gdzie koncentrują się główne siedziby firm, banki, centra handlowe, hotele i restauracje. Takie położenie ułatwia dostęp do usług, które są niezbędne w prowadzeniu biznesu, a także umożliwia łatwiejsze kontakty z innymi firmami, co może przynieść korzyści biznesowe.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Nieruchomości
Elastyczna stolica, elastyczne regiony
Nieruchomości
Firmy lubią Trójmiasto
Nieruchomości
Domowe biuro uregulowane
Nieruchomości
Olivia Centre. Pięć pięter dla Sii
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nieruchomości
Inwestorzy chcą być w Polsce. Liderem: biura