– Nie skupiamy się na liczbie sprzedawanych lokali, nie patrzymy, czy jest to 700, 900 czy 1000 rocznie. Jesteśmy skoncentrowani na marżach.

Jeszcze przed końcem II kwartału rozpoczęliśmy pewne działania mające na celu spowolnienie tempa sprzedaży. Naszą strategią na dziś jest uzyskanie jak najbardziej efektywnej ceny mieszkań – powiedział w programie #PROSTOzPARKIETU Boaz Haim, prezes Ronson Development.

– Dążymy, aby nasze marże były dwucyfrowe i żeby z przodu była dwójka. Co prawda w ostatnim czasie rosną ceny mieszkań, ale także również koszty budowy. Mimo że mamy ustalone ryczałtowe wynagrodzenie w umowach z generalnymi wykonawcami, to dostajemy od nich wiele próśb o waloryzację cen ze względu na dodatkowe koszty – zaznaczył. W I połowie br. spółka sprzedała 604 lokale, o 42 proc. więcej niż rok wcześniej.