Reklama
Rozwiń
Reklama

Atrakcyjnie położone nie będą tańsze

Ceny działek pod domy w ciągu tego roku mogą się jeszcze trochę obniżyć, ale (średnio) nie więcej niż 2–3 proc. – wynika z barometru „Rz".

Aktualizacja: 12.01.2015 06:31 Publikacja: 12.01.2015 06:09

Gdańsk - Osowa, działka: 500 mkw., 220 tys. zł, teren uzbrojony

Gdańsk - Osowa, działka: 500 mkw., 220 tys. zł, teren uzbrojony

Foto: BIG Nieruchomości

- Nadal tanieć będą tereny mało atrakcyjne, które po obecnych stawkach nie cieszą się zainteresowaniem - przewidują pośrednicy.      Znajdują się w ofertach długo. Raczej nie zmienią się już ceny gruntów o unikalnej lokalizacji, atrakcyjnej zarówno dla indywidualnych inwestorów, jak i deweloperów.

- Kupowane są przede wszystkim tereny ujęte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a do tego  uzbrojone, i do których prowadzi droga asfaltowa  – wylicza Teresa Michniak z WGN. A jeśli działka położona jest na peryferiach czy poza miastem, to znaczenie ma dobra komunikacja.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Przebijemy 4 mld euro? Nieruchomości komercyjne w Polsce przyciągają wybranych
Nieruchomości
Murapol zapowiada mocny finisz w IV kwartale. W centrum uwagi marże
Nieruchomości
Promocje w erze jawnych cen mieszkań. Jak kuszą deweloperzy?
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama