Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.05.2015 11:52 Publikacja: 05.05.2015 11:41
Wiele nowych marek rozważa także wejście na polski rynek, m.in. Dairy Queen, Grill&Chill, Johnny Rockets, Superga, Kusmi Tea
Foto: CBRE
Według raportu przygotowanego przez ekspertów Knight Frank, rynek ulic handlowych największych polskich miast od kilku lat zyskuje na znaczeniu. Dzieje się tak, dzięki rosnącemu zainteresowaniu tego typu lokalizacjami wśród najemców, nie tylko z sektora usług czy gastronomii, ale także mody. W ślad za tym przybywa przy ulicach powierzchni handlowych o bardzo dobrym standardzie.
Kto przyjdzie na nasze ulice
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W Polsce powstaje 599,5 tys. mkw. powierzchni handlowej. Ponad połowa zasili najmniejsze miejscowości – wynika z...
Promocje często obejmują mieszkania na ukończonych osiedlach. Taniej bywa też na początku budowy. Większego ruc...
Kapitał wrócił na rynek nieruchomości logistyczno-przemysłowych. Czas na rozwój kolejnego segmentu: centrów danych.
W II kwartale Polacy kupili w Hiszpanii ok. 1 tys. mieszkań i domów, utrzymując poziom obserwowany od kilku kwar...
Nie kupuj w ciemno – mówi Tomasz Woźniak, prawnik z agencji Freedom Nieruchomości.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas