Reklama

Ulice handlowe coraz ważniejsze

Wiele marek z branży usług, gastronomii czy mody, działających dotąd w centrach handlowych, rozważa otwarcie sklepów przy ulicach handlowych.

Aktualizacja: 05.05.2015 11:52 Publikacja: 05.05.2015 11:41

Wiele nowych marek rozważa także wejście na polski rynek, m.in. Dairy Queen, Grill&Chill, Johnny Roc

Wiele nowych marek rozważa także wejście na polski rynek, m.in. Dairy Queen, Grill&Chill, Johnny Rockets, Superga, Kusmi Tea

Foto: CBRE

Według raportu przygotowanego przez ekspertów Knight Frank, rynek ulic handlowych największych polskich miast od kilku lat zyskuje na znaczeniu. Dzieje się tak, dzięki rosnącemu zainteresowaniu tego typu lokalizacjami wśród najemców, nie tylko z sektora usług czy gastronomii, ale także mody. W ślad za tym przybywa przy ulicach powierzchni handlowych o bardzo dobrym standardzie.

Kto przyjdzie na nasze ulice

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Handel idzie do małych miast. Ile kosztuje powierzchnia handlowa?
Nieruchomości
Rynek mieszkań ożywi się jesienią
Nieruchomości
Polskie magazyny na celowniku inwestorów
Nieruchomości
Polacy wciąż chętnie kupują nieruchomości w Hiszpanii – znamy dane za II kwartał
Nieruchomości
Nieruchomości jak pole minowe. "Okazja" może słono kosztować
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama