Reklama
Rozwiń
Reklama

Ulice handlowe coraz ważniejsze

Wiele marek z branży usług, gastronomii czy mody, działających dotąd w centrach handlowych, rozważa otwarcie sklepów przy ulicach handlowych.

Aktualizacja: 05.05.2015 11:52 Publikacja: 05.05.2015 11:41

Wiele nowych marek rozważa także wejście na polski rynek, m.in. Dairy Queen, Grill&Chill, Johnny Roc

Wiele nowych marek rozważa także wejście na polski rynek, m.in. Dairy Queen, Grill&Chill, Johnny Rockets, Superga, Kusmi Tea

Foto: CBRE

Według raportu przygotowanego przez ekspertów Knight Frank, rynek ulic handlowych największych polskich miast od kilku lat zyskuje na znaczeniu. Dzieje się tak, dzięki rosnącemu zainteresowaniu tego typu lokalizacjami wśród najemców, nie tylko z sektora usług czy gastronomii, ale także mody. W ślad za tym przybywa przy ulicach powierzchni handlowych o bardzo dobrym standardzie.

Kto przyjdzie na nasze ulice

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkań jest więcej niż kupujących. Trudno uzasadnić podwyżki cen
Nieruchomości
Zadłużeni po uszy. Kiedy rata kredytu pochłania lwią część domowego budżetu
Nieruchomości
Kolejny inwestor PRS wchodzi do Polski. Zawarł sojusz z dużym deweloperem
Nieruchomości
Zapowiada się mocny koniec roku u deweloperów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama