Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.12.2015 09:30 Publikacja: 23.11.2015 06:02
Projekt przy ulicy Człuchowskiej na stołecznym Bemowie firmy Matexi Polska
Foto: materiał inwestora
Według Jacka Zalewskiego z Home Brokera nakładów na marketing potrzebuje dziś każda inwestycja. Żaden projekt nie sprzeda się sam.
– By dotrzeć do klienta przy obecnym poziomie konkurencji, wyróżnienia wymagają nawet inwestycje w popularnych dzielnicach Warszawy, gdzie popyt jest największy – podkreśla. – Wydatki na marketing i promocję są konieczne także po to, by zwiększyć rozpoznawalność marki.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Lipiec był pierwszym w tym roku miesiącem, w którym w żadnej z największych metropolii nie wzrosła średnia cena...
Lipcowa obniżka stóp procentowych nie przyniosła fali transakcji na rynku mieszkań. Dynamika wzrostu cen słabnie...
472 gotowych lokali, 5,5 tys. w budowie i 15,3 tys. z pozwoleniami na budowę – to bilans Społecznych Inicjatyw M...
Część klientów, dla których mieszkania są za drogie szuka działki pod dom. Najlepsze parcele budowlane osiągają...
Trwałość, szybkość aplikacji i ekologiczne rozwiązania należą do najważniejszych czynników wpływających na wybór...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas