Murapol rzucił na rynek 836 mieszkań w ramach kolejnych etapów inwestycji w Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy i Tychach.

- Ponad 60 proc. klientów obecnie stanowią ci gotówkowi, nabywający mieszkania głównie w celach inwestycyjnych. Zainteresowanie lokalami w tej grupie zauważamy w każdym mieście, w którym działamy – skomentował mówi Nikodem Iskra, prezes Murapolu. Deweloper jest obecny na kilkunastu rynkach - i w aglomeracjach, i w mniejszych miastach. - Łącznie od początku 2022 r. wprowadziliśmy do sprzedaży blisko 2,1 tys. mieszkań – zaznaczył Iskra.

W I kwartale spółka sprzedała umowami deweloperskimi 764 mieszkania, o prawie 2 proc. mniej niż w mocnym I kwartale 2021 r. oraz o ponad 40 proc. więcej niż w IV kwartale ub.r., który na tle poprzednich okresów wypadł słabo.